tisdag

idag så ska jag sova hos annacarin och vi komer ha jätte roligt.
idag har jag varit på skolan och varit på teater och det va jätte kul.
jag har gått hem efter skolan och då satt jag mig vid datan på facebook och gick in på farmville och matade djur skörda ängar det tyker jag är jätte kul,  jag brukar sitta där ofta.
nu så har jag och annacarin ätit glass och det va jätte gått och jag har fått en egen mobil och det var jätte kul också nu håller annacarin på att fixa simkort hopas hon kan fixa det. imoron så ska jag till skolan och åka skidor och jag hatar skidor det är jätte tråkit tyker jag ijalafal jag undrar om ni gillar skidor.
nu ska jag se klart på simsons och sen så ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0